Tràmits i Impresos
En aquest apartat trobareu les instruccions per a fer els
tràmits relacionats amb l’Escola Municipal de Música de Riudoms. Així mateix us
compartim la documentació necessària per a fer aquestes gestions.
MATRÍCULA:
El període de matrícula de l'Escola Municipal de Música de Riudoms del curs 25-26 és:
- Antics alumnes: del 16 al 27 de juny
- Nous alumnes: del 3 a l'11 de juliol
S'ha de fer mitjançant registre oficial. Es pot fer de dues maneres:
👉 A la seu electrònica de l'ajuntament www.riudoms.cat mitjançant instància genèrica, i adjuntant la documentació degudament omplerta i signada i amb el justificant de pagament. *Per fer aquet tràmit es necessita el certificat digital o DNI electrònic.
👉 Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Riudoms, de dilluns a divendres, de 9:00h a 14:00h;
o a l’Escola Municipal de Música, de dilluns a dijous de 16:30h a 20:00h i divendres de 17:00h a 19:30h
Documentació que cal portar:
Per tal que la inscripció sigui efectiva cal fer el pagament de matrícula i aportar diversa documentació.
Trobareu la informació necessària per realitzar el pagament al document "Instruccions per fer el pagament", que està a sota del text.
També us detallem la documentació que cal aportar:
✅ Imprès de matrícula (el trobareu a sota)
✅ Justificant de pagament
✅ Ordre de domicialiació bancària SEPA (el trobareu a sota)
✅ Justificant del banc on consti el número de compte, el nom i el DNI del titular
✅ Fotocòpia del DNI del titular del compte bancari
✅ Imprès d'autoritzacions (el trobareu a sota)
En cas de famílies que vulguin inscriure's a l'AMPA:
✅ Imprès d'inscripció a l'Ampa (el trobareu a sota)
En cas de família nombrosa o monoparental:
✅ Carnet o títol que acrediti aquesta condició
En cas que la persona que formalitza la matrícula no és el tutor legal de l'alumne:
✅ Autorització de representació d'un dels tutors legals (el trobareu a sota)
✅ Original o fotocòpia del DNI de la persona autoritzant
ALTES, BAIXES I MODIFICACIONS DEL SERVEI DURANT EL CURS:
⚠ En aquests casos s’ha de tenir en compte que la sol·licitud s’ha de fer abans del dia 20 de cada mes. En cas contrari, la baixa o canvi no serà efectiu fins al mes següent. I s’ha de fer mitjançant registre oficial.
EEs pot fer de dues maneres:
👉A la seu electrònica de l'ajuntament www.riudoms.cat mitjançant instància genèrica, i adjuntant la documentació degudament omplerta i correctament signada. * Per fer aquet tràmit es necessita el certificat digital o DNI electrònic.
o a l’Escola Municipal de Música, de dilluns a dijous de 16:30h a 20:00h i divendres de 17:00h a 19:30h
ALTES, BAIXES I MODIFICACIONS DEL SERVEI DURANT EL CURS | |
Altes, baixes i modificacions del servei durant el curs | ![]() |
DOCUMENTACIÓ DEL CURS 2024-2025:
DOCUMENTACIÓ CURS 2024-2025 | |
Contracte préstec instruments | ![]() |
Rescissió del Contracte de préstec instrument | ![]() |
Justificant de falta d'assistència | ![]() |