Tràmits i Impresos

 

En aquest apartat trobareu les instruccions per a fer els tràmits relacionats amb l’Escola Municipal de Música de Riudoms. Així mateix us compartim la documentació necessària per a fer aquestes gestions.

 

MATRÍCULA:

El període de matrícula de l'Escola Municipal de Música de Riudoms del curs 25-26 és:

- Antics alumnes: del 16 al 27 de juny

- Nous alumnes: del 3 a l'11 de juliol

S'ha de fer mitjançant registre oficial. Es pot fer de dues maneres:

 👉 A la seu electrònica de l'ajuntament  www.riudoms.cat  mitjançant instància genèrica, i adjuntant la documentació degudament omplerta i signada i amb el justificant de pagament. *Per fer aquet tràmit es necessita el certificat digital o DNI electrònic.

👉   Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Riudoms, de dilluns a divendres, de 9:00h a 14:00h;

o a l’Escola Municipal de Música, de dilluns a dijous de 16:30h a 20:00h i divendres de 17:00h a 19:30h 

 Documentació que cal portar:

Per tal que la inscripció sigui efectiva cal fer el pagament de matrícula i aportar diversa documentació.

Trobareu la informació necessària per realitzar el pagament al document "Instruccions per fer el pagament", que està a sota del text.

També us detallem la documentació que cal aportar:

Imprès de matrícula (el trobareu a sota)

✅ Justificant de pagament

✅ Ordre de domicialiació bancària SEPA (el trobareu a sota)

✅ Justificant del banc on consti el número de compte, el nom i el DNI del titular

✅ Fotocòpia del DNI del titular del compte bancari

✅ Imprès d'autoritzacions (el trobareu a sota)

En cas de famílies que vulguin inscriure's a l'AMPA:

Imprès d'inscripció a l'Ampa (el trobareu a sota)

En cas de família nombrosa o monoparental:

Carnet o títol que acrediti aquesta condició

En cas que la persona que formalitza la matrícula no és el tutor legal de l'alumne:

Autorització de representació d'un dels tutors legals (el trobareu a sota)

✅ Original o fotocòpia del DNI de la persona autoritzant

 

DOCUMENTACIÓ MATRÍCULA CURS 2025-2026
Instruccions per fer el pagament
Imprès de matrícula
Ordre de domiciliació bancaria SEPA 
Imprès d'autoritzacions
Imprès d'inscripció a l'AMPA
 Autorització de representació tutor legal   

ALTES, BAIXES I MODIFICACIONS DEL SERVEI DURANT EL CURS:

⚠ En aquests casos s’ha de tenir en compte que la sol·licitud s’ha de fer abans del dia 20 de cada mes. En cas contrari, la baixa o canvi no serà efectiu fins al mes següent. I s’ha de fer mitjançant registre oficial. 

EEs pot fer de dues maneres:

   👉A la seu electrònica de l'ajuntament  www.riudoms.cat  mitjançant instància genèrica, i adjuntant la documentació degudament omplerta i correctament signada.  * Per fer aquet tràmit es necessita el certificat digital o DNI electrònic.

 👉Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Riudoms, de dilluns a divendres, de 9:00h a 14:00h; 

o a l’Escola Municipal de Música, de dilluns a dijous de 16:30h a 20:00h i divendres de 17:00h a 19:30h 


ALTES, BAIXES I MODIFICACIONS DEL SERVEI DURANT EL CURS
Altes, baixes i modificacions del servei durant el curs





DOCUMENTACIÓ DEL CURS 2024-2025:

DOCUMENTACIÓ  CURS  2024-2025
Contracte préstec instruments
 
Rescissió del Contracte de préstec instrument
Justificant de falta d'assistència

Entrades populars d'aquest blog

🎶🎄El Nadal de l'Escola Municipal de Música de Riudoms: Unes Festes Plenes de Música i Il·lusió 🎄🎶

OBERTA LA PREINSCRIPCIÓ PER A NOUS ALUMNES CURS 2025-2026